Uit het leven van een Krok(ed)je: Pieces of a dream - Warm weather

donderdag 17 juni 2004

Pieces of a dream - Warm weather

Ik heb 'm gevonden!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaren geleden heb ik één van de eerste Soft Soul shows opgenomen van -toen nog- Hilversum 3. Die opname staat op een -toch ietwat slechter wordende- cassette.

In de rij met platen zat één nummer, dat ik echt helemaal geweldig vond. Ik wist alleen de titel van het nummer niet, laat staan wie het zingt. De stem van de zangeres leek wel wat op die van Randy Crawford. Helaas is zij het niet. Tijdens mijn zoektocht kwam ik net op www.songsearch.com terecht. Via zoeken op titel kwam ik achter "Warm Weather" van "Pieces Of A Dream". Zou dat 'm dan zijn? Er stond ook nog een preview bij. Grrr! Die doet het niet. Maar via Kazaa heb ik nu een goede kopie binnen van Warm Weather. Ik ben weer blij :-)

Langzaamaan kan ik dat gare bandje van toen, met onderbrekingen op de meest vreemde plaatsen perfectioneren op een CD. Wedden dat die de Audi niet meer uit te branden is?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage