Uit het leven van een Krok(ed)je: Posting 180 - Benen update

dinsdag 22 juni 2004

Posting 180 - Benen update

In de wetenschap dat deze log best wel goed gelezen wordt prop ik hier maar weer even een update neer over "mijn toestand".

Wel, met mij gaat het beter. Toegegeven, ik wilde afgelopen vrijdag eigenlijk alweer beginnen met werken, maar tegen de avond begreep ik dat dat wel erg voorbarig was. Je voelt je thuis een hele kerel, maar de hele dag op 'n normale stoel is ook niet alles.

Nu, na het weekend waarbij mijn wonden met Nederlandse zalf behandeld worden, kleuren ze mooi roze. Vooral mijn rechterbeen, dat iets minder is getroffen dan het linker, kleurt mooi roze. Bewegen van dit been gaat ook goed. Links is sinds het weekend ook erg vooruit gegaan. Astrid was verbaasd over de snelheid waarmee ik nu in staat ben om de trap af te dalen. Dat geeft de burger weer moed, nietwaar? Ik ga morgen dus vol goede moed naar de dokter. Voor wat betreft de wonden op mijn linker scheenbeen en voet, daar heb ik geen last meer van en de voet is aan 't vervellen. Gaat wel goed dus.
Het enige dat ik nog niet geprobeerd heb is om een "normale" broek aan te doen. Ik weet dus nog niet hoe onprettig dat eventueel is en of dat wel past met die compressen. Ik heb nu een soort dunne joggingbroeken aan. (As corrigeer me maar als het niet klopt) Op zich zijn die ook als de wonden genezen zijn nog prima te gebruiken. Geen weggegooid geld dus.

Morgen komt er dus een "na de dokter" update. In de tussentijd probeer ik een Excel template voor Ruiz te maken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage