Uit het leven van een Krok(ed)je: Marvin

vrijdag 9 april 2004

Marvin

Er stond een Marvin in mijn telefoon, maar omdat ik die nooit bel heb ik die er bij de overgang maar eens uitgehaald. Daar gaat dit stukje niet over.

Afijn, bij aankomst in Belgiƫ mijn werkzaamheden ter hand genomen. De TV aansluiten en instellen.
Bij het opzoeken van de zenders stuitte ik op Nederland 3 op een documentaire in de serie "het uur van de Wolf" die over Marvin Gaye ging. Tragische man eigenlijk. Maar wat heeft-ie een mooie muziek gemaakt. Ik heb die docu dus rustig afgekeken. Zou-ie ergens op internet staan?

-UPDATE--110404-
Gisteren de CD van What's going on gedraaid en vanmorgen hoorde ik het titelnummer nog op de radio

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage