Uit het leven van een Krok(ed)je: Op weg naar lichtgewicht

maandag 21 augustus 2006

Op weg naar lichtgewicht

Een lange tijd geleden sinds de laatste update. Kennelijk hebben de dakramen een megaimpact gehad.
Ik schaam me een beetje. Ben druk geweest met van alles en nog wat. Werken, beetje sporten, draaien, en een klusje hier en daar. De rode draad was wel afvallen. Sinds een paar weken doen we aan het Sonja Bakker dieet. Ik kan het iedereen aanraden, want het is goed vol te houden. De variatie van voedsel maakt dat je het goed volhoudt en je niet slap voelt. Inmiddels ben ik al 4 kilo kwijt (stand 15-08), nog 6 te gaan. Vandaag hadden we een fruitdag. Nooit gedacht dat ik dat zou volhouden, maar het lukt voorlopig goed. Gelukkig doet collega Ronald mee. Hij verlangt nu al erg naar de patat van de vierde week...
Ik ben heel benieuwd wat we morgen eten...

Het draaien gaat ook goed. Eergisteren hebben we op het beroemde, nee beruchte smurfenfeest gedraaid. Het was weer ouderwets. Gelukkig was het nog donker toen ik thuiskwam. Dat scheelt weer...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage