Uit het leven van een Krok(ed)je: Slecht nieuws

vrijdag 20 augustus 2004

Slecht nieuws

Eigenlijk afgelopen dinsdag al; een gesprek met mijn bazin. Het gaat toch niet zoals het moet gaan. Daar komt ook nog bij dat de interactie tussen mij en de rest van de crew nooit goed ging. Exit Ed dus. Inmiddels weet ik dus waar het CWI én de Kvk zitten.
In ieder geval ben ik naast een andere baan bezig met het opzetten van een bedrijfje om de groeiende vraag naar hulp aan PC systemen serieus ter hand te gaan nemen. O ja en ik heb al 3 sollicitaties verstuurd. Eigenlijk ook wel 3 verschillende dingen, dus dat is ook wel weer leuk. Ik houd jullie op de hoogte! (o ja m'n mailbox is leeg)

Is er dan ook nog iets goeds te melden? Ja. Ik beleef mijn jongste jeugd weer opnieuw via AM 828. Maar ja het is dan ook al bijna 30 jaar geleden dat mijn transistortje op 538meter middengolf heeft gestaan.... Trouwens veel muziek gehoord die je normaal gesproken bijna nooit meer hoort op de radio. En als je dit topic leest op het radioforum, dan blijkt maar weer dat er echt naar geluisterd wordt.

Een livestream vind jehier via Winamp of hier via mediaplayer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage