Uit het leven van een Krok(ed)je: wanneer start die gozer een weblog?

dinsdag 10 augustus 2004

wanneer start die gozer een weblog?

Hahahahahahaha! Ontzettend gelachen om de mail van Arno

Even een quote:
Vandaag een hoop agressie kwijtgeraakt! Waar?

In Timmerdorp! Iedere hut/werkplek had 15 kinderen.

Later stond ik dus met een andere pa en een gozertje van 15 of 16 jaar 2 hutten te bouwen. De kiddos waren al rapido bij de ijsco-boeren en vreetschuur en bij die Wendy van Dijk.. lekker ding overigens! En nog aardig ook. , maargoed…

En nog een quote::
Nadat de meeste kiddo’s waren vertrokken hebben we de hele rambam maar even verbouwd.. (kent u dat stukje van Youp van ’t Hek?? “ Ik moet verbouwen!?’

Laatste quote:
Maar goed, onze hut ‘De Olifanten’ hebben we nu omgedoopt naar De Bar – De dorstige Olifant!

Snap je al waar dat heen gaat??
Ik heb ook veel reclameborden van slijterijen meegenomen (netjes gevraagd hoor!) en een olifant op de kop getikt en verder wat cafe’s en mijn eigen bar op zolder leeggeroofd. Alleen de biertap kon ik niet gratis krijgen. Sjammer he!?



Wel hebben we een olifant waar ik morgen een stofzuigerslang aan vastmaak. De olifant zet ik dan op het dak met aan zijn slurf een stofzuigerslang die leidt vanaf het dak into een emmer met water.. ;-) Och ja de papa’s hebben er wel lol in.

Ook neem ik morgen een paar cd’s mee met o.a. het nummer van “Jan Petat - Papa is geweldig”.. en laat ik door de ‘dj’ daar afspelen om vervolgens met alle papa’s aldaar de polonaise te gaan lopen langs al die hutjes.. Tis reuze gezellig en hebben dolle pret.

Mijn dag kan niet meer stuk... :-)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage