Uit het leven van een Krok(ed)je: zaterdagavond

zaterdag 31 juli 2004

zaterdagavond

Vanuit de tuin, draadloos via de notebook die ik voor Hans in orde heb gemaakt, even een post op de log. Voordat die laptop te zwaar wordt. Overigens voor de techneuten onder de lezers; ik internet via de Linksys WRT54G router in combinatie met een PCMCIA kaart van Linksys. Aanbiedinkje bij Dixons. Nog bedankt voor de tip Frits! Via streaming audio staat Veronica aan. De soft soulshow. Nu draait zelfs Major Harris, met Love won't let me wait!! Die staat ook op dat beruchte bandje van mij en had ik eerder al van Kazaa gerukt...

Wel, vandaag was zo'n dag, vanmorgen een roestplekje van de "Peu" gehaald. Tegen het middaguur zijn we naar Amsterdam gegaan. Daar hebben we op het waterlooplein 3 videos, een DECT handset, en de originele afstandbediening voor mijn stokoude Philips CD304 gescoord. Met de mogelijkheid van inruil (de video's bedoel ik). Toen nog even mensen gekeken op het Rembrandtplein, en genoten van de straatzanger. Als je Sittin' on the dock of the bay daar zingt ben je voor mij een topper!

Goed nieuws? jawel hoor! Marco is weer begonnen. Prettig om iemand met zijn ervaring erbij te hebben. De laatste 2 dagen is het aantal calls helaas wel weer wat gestegen, maar vooral vrijdag hebben we nog het nodige kunnen oplossen. Hopelijk geeft Mathieu er een flinke " snok" aan om samen met Frits en Marco er nog een flink aantal af te gaan snoepen!

Ander goed nieuws, de Bull'ers hebben het al gemerkt misschien, maar Arno is ook weer aan het werk!! Weliswaar nog maar voor een paar uurtjes per week, maar de verbetering wordt nu gelukkig zichtbaar! Eigenlijk moet ik hem maar even bellen.

Zo, voor 'n update vind ik dat heel wat... Ik wacht overigens nog steeds op een mailtje van Judith in verband met onze kerstuitzending.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage