Uit het leven van een Krok(ed)je: Nix te melden

maandag 23 augustus 2004

Nix te melden

Niet veel te melden eigenlijk. Misschien zou een "solli teller" op deze site wel aardig zijn. Inmiddels zou die teller wel op 4 moeten staan. Ook heb ik mij weer eens gestort in de uitzend wereld... Op Schiphol. Bedankt Jan, voor de tip.



Wat ik niet snap dat niemand zijn radio op 828 AM heeft staan. Non-stop oude muk van '59 tot '74. Dit hoor je nergens meer. Ja misschien af en toe op radio 10 gold. Het gaat overigens weer beter met Tom Mulder. Goed om te horen.




Verder nog wat gedaan? Jazeker! De hele zaterdag is opgegaan aan de autocross. Gisteren in Breukelen geweest en nog even met de Canon CP-200 gespeeld.

Kwam Harry V. Alias Dirty Harry nog tegen. De Bull'ers weten dan wel wie ik bedoel hè.
En o ja, ik heb een fiets gekocht! Helaas is het fotootje al weg, maar wie weet wordt ik nog wel eens creatief en plak ik hier een foto neer voor jullie.

That's it for now. Morgen met Jan de boot naar Petra brengen en 's middags in Hilversum aan oude apparatuur snuiven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage