Uit het leven van een Krok(ed)je: Update

zaterdag 3 juli 2004

Update

Teleurstellende wedstrijd woensdag. Ondanks Robben op links waren de Portugezen beter.. Helaas. dacht ik dat ik van Appie en zijn Portugal shirt af was, heb ik nu collega José, die eergisteren nog wat zout in de wond strooide met een Portugal shirt. En bedankt hè
Nog voor de wedstrijd gechat met Jesse en Rogier tegelijk. Damn, ik moet op typecursus.

Net ff een CD'tje gebrand met oa Killing Joke, No Doubt, Al Green, Nelly Furtado, en Robbie Williams. Handig hoor dat ADSL.

Na de photshop (Dank Jesse) van de plaatjes zet ik hier ook wel even de link neer naar de Audi foto's die ik donderdag even met Henk (dank Henk) zijn camera heb gemaakt. Hi-res versies zijn beschikbaar en volgens Jesse moet ik maar een jaartje niet gaan skiën en dat uitgespraarde geld in een setje stoere velgen stoppen. Hmm, ik wil liever eerst winterbanden eigenlijk. Op stalen velgen, dus dat hoeft niet de wereld te kosten. Trouwens als ik niet ga skiën had ik ook deze auto niet hoeven kopen, met voldoende ruimte voor al onze skispullen.... Hoef ik ook niet af te zien van de wintersport... Volg je 't nog?

Vanavond BBQ bij Wilco onder een zeiltje en morgen draaienn op het buurtfeest van Buurtvereniging Osdorp. Updates volgen dus nog.

Ik ga m'n carkit maar eens inbouwen... Op naar de Hollandse kade dus!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage