Uit het leven van een Krok(ed)je: Zaterdag!

zaterdag 4 oktober 2003

Zaterdag!

Grootse plannen voor deze dag, straks even bij D&B langs om de mini koelkast te brengen en de afspraken te maken om de kisten op te halen in Haarlem. Daarna gaan we ven naar de zwarte markt, want het is in mijn toestand nog geen weer om naar het strand te gaan.

Gisteren foto's aan Wilco gemaild voor zijn uitnodiging voor het WiDi verjaardag extravaganza/open huis op 1 november. Dat valt weer lekker samen met mijn draaiklus, kijk maar in de vorige post.
Enniewee, vanmorgen ging de telefoon al om 9 uur. "Is hij er ook?" "Ja hoor je spreekt met hem... " wat bleek? Net op dit soort cruciale momenten doet de kleurencartridge van de printer het niet. Dus of dat bij mij geprint kan worden. Dat kan. Nu heb ik net weer een proefdrukje op fotopapier gemaakt en nu, heel slim, ook de fotostand van de printer gebruikt! Hij is ongeveer een kwartiertje droog, dus ik ben benieuwd. Misschien moet ik er wel meteen even een kunstwerkje met tekst omheen bouwen. We zien wel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage