Uit het leven van een Krok(ed)je: Langzaam gaat het beter

donderdag 2 oktober 2003

Langzaam gaat het beter

Jaja, langzaam krabbel ik weer op uit het ziektedal (zal ik maar zeggen). Dat alle dagen in je bed liggen is ook niets! Nu slaap ik nog lange nachten, maar voel ik me hier in huis alweer een hele vent. Hopelijk morgen even een kwartiertje naar buiten. Cassie vindt het maar wat raar, de baas de hele dag om zich heen.

Waar je in deze toestand wel behoefte aan hebt; roddels, verhalen, what ever! Niets beter dan de log voor dat soort dingen. Maar vwat denk je? Op de managed services weblog (volgens Martin mogen we geen servicedesk meer zeggen) is het ook niet erg druk. Om over de de Vreugt weblog maar niets te zeggen!!
Gelukkig logt Martin nog wel af en toe. Nou ja die verhalen komen maandag dan wel weer...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage