Uit het leven van een Krok(ed)je: Lang geleden

zondag 28 september 2003

Lang geleden

Tja het is alweer zo lang geleden dat ik iets op mijn log heb gezet, ff updaten mag dus wel weer. Gisteren de hele dag aan het kabels wezen trekken hier.
's Avonds voor de buis blijven hangen. Had nog een aflevering van Baantjer op de video staan. Ik zal blij zijn als mijn eigen TV het weer doet, de leen TV die ik nu gebruik heeft 100 Hz en op één of andere manier speelt die mijn video's niet zo lekker af. Met DVD en TV ontvangst geen problemen. Nadat ik gisteren de Digital Scan ehb uitgezet ging het al wat beter.

Nu even bijwerken aan de log en dan het groene monster halen, om met vrouw, 2 honden waarvan 1 logé en een brokje schoonfamilie het strand te gaan verkennen. Meestal gaan we naar Wijk aan zee hoewel Scheveningen er vorige week ook prachtig bijlag.

Eerst die auto maar eens halen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage