Uit het leven van een Krok(ed)je: Leuke dingen

zaterdag 29 mei 2010

Leuke dingen

Al schaamteloos geplugd op Twitter, en gisteravond was het dan zover: Toonbeeld 2010. In ons dorpshuis. Eerst een korte voorstelling van de Jager en Polak, daarna een spetterend optreden van de coverband 2B4. Ik kan ze aanraden! Goede muziek, performance uitstekend!
Wel grappig, ik (dat heb ik weer) ken een van de zangeressen (Manon) nog van vroeger. En een goed geheugen voor gezichten heeft ze! Bij binnenkomt werd ik meteen herkend. Wel grappig weer.


Ja ja, ik heb zowaar prijzen gewonnen! Donderdagavond hebben we het Biljartseizoen afgesloten. Deze laatste avond hebben we kruk en stoof gespeeld. Ik had zowaar prijs! Twee keer zelfs, dus hebben we nu een nieuw tosti-ijzer en een theeglas wet zeef. Nee, het is nog niet de hoofdprijs in de staatsloterij, maar wie weet.

Vandaag samen met Wilco een nuttig klusje gedaan, we hebben de CV ketel vervangen. Nu hebben we een nette Intergas. Exit Agpo. Meteen de collectorsensor van onze zonneboiler vervangen. Warm klusje op een (in het begin) zonnige dag als vandaag. Maar goed, hij zit erop en hij doet het, dus dat is ook weer gelukt.

Morgen gelukkig uitslapen en morgenmiddag het eindfeestje van de biljarters. Kijken of ik nog kan bowlen.... De camera is inmiddels weer opgeladen, dus die kan mee.

Er is nog wel iets te zeggen over onze deelname aan het songfestival. Ik had op TV al gezien dat Sieneke het niet gered heeft naar de finale. Jammer, maar het is niet anders. Wat ik wel positief vond was de reactie van Sieneke zelf. Ze was tevreden, had alles gegeven en genoten van de tijd in Oslo. Kijk, zo kan het dus ook. Goede volwassen reactie van iemand die net 18 is. Je mag vinden van haar muziek wat je wilt, maar Sieneke is nu al een hele grote.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage