Uit het leven van een Krok(ed)je: Vandaag gesprek

maandag 17 mei 2004

Vandaag gesprek

Zoals de trouwe lezers van deze rubriek wel weten, mag ik vandaag op een tweede gesprek voor een functie van Coördinator Helpdesk bij een bedrijf in Amsterdam Zuid.
Spannend. Dus straks in het pak en naar Amsterdam. Hopelijk wordt het wat! Klein beetje zenuwachtig ben ik wel. Dat zal toch niet ongezond zijn?

Vanavond doe ik dus wel een update van de nieuwe situatie.

Even Maurice bedanken voor zijn adviezen inzake de IP problematiek. Hier thuis draait inmiddels alles op 192.168.0.x in plaats van 192.168.1.x. Dat betekend weer dat ik nu ook naar deze site kan surfen vanuit huis. Was al stomverbaasd waarom dat niet werkte.

Nou ben ik alleen benieuwd of het verhaal dat ik van Tiscali heb gehoord met betrekking tot de maximale lengte van de kabel tussen de splitter en het ADSL modem onzin is of niet. Volgens Tiscali mag dit namelijk maar 7 meter zijn. Ik zit inmiddels wel op ongeveer 12 meter.

Ik zal ook de foto's van Nijenrode eens op de site van Soundtracks gaan zetten.

Edit: Het adres van de pagina van Nijenrode aangepast

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage