Uit het leven van een Krok(ed)je: Johan blijft bezig!

donderdag 13 mei 2004

Johan blijft bezig!

Vandaag een rustige dag. Eerst naar Gerritsen, en nog een boodschapje doen voor de disco. Ook nog even gekeken naar de locatie waar ik maandag aanstaande op gesprek moet. Spannend.

Er is iets vreemds aan de hand, want ik kan niet bij de website van Nijenrode komen vanuit hier en omgekeerd. Nijenrode kan niet op mijn website komen. Reacties over de oorzaak zijn welkom. Blijkbaar kan ik nog vanuit de hele wereld op mijn IP adres komen. Hmm toch maar eens iets op een forum zetten? Ik heb geen IP adressen geblokkeerd staan?

Oh en deze is zo leuk en helemaal van toepassing op "het vak"...
(Edit: plaatje weggehaald)

En Bert weet misschien ook nog wat voor me!! Yesssss!!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage