Uit het leven van een Krok(ed)je: Over snel gesproken...

dinsdag 27 april 2004

Over snel gesproken...

Ik krijg van Bobby een stelletje vacatures mee vorige week. Eentje daarvan kwam bij Q Search vandaan. Ik schrijf een prachtige sollicitatiemail, doe mijn glimmendst gepoetste CV erbij en wat denk je? Binnen een half uur telefoon! Dat noem ik nog eens snelheid! Dat geeft de burger moed na een zwikkie afwijzingen.

De stand van zaken op dit moment:

De score tot nu toe
Amersfoort: afgewezen :-( (Meer leidinggevende capaciteiten nodig)
Probiblio: afgewezen :-( (Ervaring als leidinggevende)
World travel BTI: Nog niets gehoord.
Helpdeskteam: Nog steeds niets gehoord
Call2: Afgewezen :-( (Te ervaren)
Logica CMG: Afgewezen :-( (Te goed voor de functie)
Pentex: Afgewezen :-( (Ik woon te ver weg)
Q-Search: Kennismaking

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage