Uit het leven van een Krok(ed)je: Donderdag 2

donderdag 22 april 2004

Donderdag 2

Straks naar Gerritsen toe. Eerst zometeen maar eens alle papieren verzamelen. Vanmiddag maar eens kijken of ik een lampje aan de gang kan brouwen aan de trailer van Inge....

Gisteren een solli (bedankt Stefanie voor het uitbreiden van mijn woordenschat) gedaan naar Pentex ICT.

De score tot nu toe
Amersfoort: afgewezen :-(
Probiblio: afgewezen :-(
World travel BTI: Nog niets gehoord. (Ik moet ze maar eens bellen)
Helpdeskteam: Nog niets gehoord
Call2: Nog niets gehoord
Logica CMG: Aangemeld, nog niets gehoord
Pentex: gebeld of de vacature nog open was en inmiddels is de brief onderweg.

Ik zal mijn CV gaan verplaatsen naar de nieuwe URL edjekroketje.soundtracks-discoshow.nl Nu even geen tijd...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage