Uit het leven van een Krok(ed)je: Weer aan het werk!

maandag 5 januari 2004

Weer aan het werk!

Ja ja! Het is er weer van gekomen, ik ben weer aan het werk. Altijd raar na 2 weken geheel vrijaf. Ik heb in die twee weken alleen gisteren even in mijn werk mail gekeken. Niet veel bijzonders stond erin, dus dat is nu allemaal afgewerkt. Vanmiddag een kerstborrel en vanavond wienig (tot niets) doen... Misschien een beetje pielen met mijn server en de ASDSL/ISDN move maken voor wat betreft internet.

Ik moet dan ook de nieuwe auto maar eens gaan bestellen, dat gaat dus deze

worden.

Alleen jammer dat de screensavers van VW het op mijn Windows 98 laptop niet doen. Ik zal eens een mailtje sturen aan de webmaster van Volkswagen. Dan wil je in het kader van de voorpret die screensaver installeren, krijg je niets!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage