Uit het leven van een Krok(ed)je: 5 jaar!

maandag 15 december 2003

5 jaar!

Gebeurt er nog wel eens wat in het mini universum dat Bull Nederland is? Jawel!!
Een weekje of twee geleden plofte dit mailtje van Ellen, ons hoofd personeelszaken in mijn mailbox:

Beste allemaal,

In 2003 zijn jullie allemaal 5 jaar werkzaam bij Bull Nederland. Dit kunnen en willen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Edgar en ik nodigen jullie derhalve uit voor een lunch op vrijdag 19 december a.s.

Je wordt om 12.30 uur verwacht in Restaurant LUTE in Amstelveen/ Ouderkerk aan de Amstel. (De Oude Molen 5) Zie bijgevoegde routebeschrijving.

Omdat wij ons zeer goed realiseren dat een aantal van jullie bij de klant werkzaam is, zullen wij ook aan de klant begrip hiervoor vragen.

Indien je onverhoopt niet aanwezig kunt zijn, laat het mij dan even weten i.v.m. de reservering.

Met vriendelijke groeten,
Ellen Jansma


Ik heb lang nagedacht of ik wel of niet zou gaan, maar na bestudering van de site van het restaurant heb gezien denk ik dat ik toch maar ga. :)
Wel weer typisch Bull om dat op de eerste dag van mijn vakantie te doen :( Gelukkig ben ik dan nog niet weg..

Wel lang hè 5 jaar!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage