Uit het leven van een Krok(ed)je: Veel te lang niet gelogd

zondag 2 november 2003

Veel te lang niet gelogd

Kijk net op de vorige posting. Ik heb veel te lang niet gelogd!
Ik heb een druk weekend achter de rug en het is pas zondag! Vrijdag de hele dag bij Antoinette bezig geweest. Toen gauw naar huis en gegeten. De bus met spullen gehaald en samen met Dave naar Monnickendam. We hebben weer eens ouderwets gedraaid! In een verbouwde schuur. Op het Halloweenfeest van Pim en Christina. Iedereen verkleed en wij niet. We vielen dus nogal op :)
Gisterochtend eerst rustig ontbeten en Wilco geholpen met het opzetten van zijn tent. Want hij vierde zijn verjaardag. Zonder mij, want Dave en ik zijn weer op stap gegaan met de drive-in. Dit keer naar de Hollandsche manege in Amsterdam voor de Stedenontmoeting van A.S.R. H.O.R.S. Een gaaf feest, ik heb nog met de praeses gedanst!
Ik ga straks kijken wat we aan videobeelden hebben gemaakt. Dave heeft in de auto zitten kijken en volgens hem waren ze gaaf. Misschien leuk voor m'n site?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage